Ana Romanescu
Senior Consultant

 

“Angajatii cu care lucram gasesc la noi nu numai raspunsul la intrebarile lor ci si o vorba buna”

 

Este absolventa a Facultatii de Management din cadrul ASE si a unui master in audit. Desi venea din domeniul contabilitatii, a descoperit ca lucrul cu oamenii – clienti si angajati, in aceeasi masura – a contribuit foarte mult la dezvoltarea ei profesionala si personala chiar daca, la inceput, s-a indoit ca va fi ceva care sa-i placa. Face parte din echipa AIM HR Outsourcing( anterior AIMS HR Outsourcing) din 2003.

 

Cuvantul pe care il foloseste acum pentru a defini relatia cu clientii este “incredere”. La baza increderii pune calitatea serviciilor, respectul, implicarea si nu in ultimul rand dorinta de a obtine cel mai bun rezultat pentru ei.

 

“Cautam un mod de colaborare din care clientul sa simta ca este important pentru noi, iar angajatii sa stie ca pot gasi nu numai raspunsul la intrebarile lor, ci si o vorba buna.”

 

In perioada de cand lucreaza aici, a descoperit ce inseamna sa iti placa sa vii la lucru si ce inseamna o echipa.

Back